Platby, faktury & samoodečty

Platby za zemní plyn

Platby za zemní plyn

Zálohy
(podklady pro platbu i variabilní symbol najdete na zálohovém listu)

číslo účtu 4818782 kód banky 0800

pro platbu ze zahraničí uveďte IBAN CZ17 0800 0000 0000 0481 8782 a SWIFT GIBACZPX

Platby za elektřinu

Platby za elektřinu

Zálohy i faktury
(podklady pro platbu i variabilní symbol najdete na zálohovém listu)

číslo účtu 4818782 kód banky 0800

pro platbu ze zahraničí uveďte IBAN CZ17 0800 0000 0000 0481 8782 a SWIFT GIBACZPX

Samoodečet spotřebované energie

Aktuální stav spotřebované energie nám můžete nahlásit nejen při osobní návštěvě klientských center společnosti Karlovarská plynárenská s.r.o., ale také e-mailem, telefonicky nebo prostřednictvím aplikace WhatsApp. Nejjednodušší je zadat svůj odečet na našich webových stránkách přímo na tomto odkazu.

Elektřina
Kontrolní
– tento typ odečtu je zadán při změně ceny produktu, na přelomu roku, případně při změně na odběrném místě.
Fakturační –  na základě tohoto typu odečtu bude vystavena faktura, většinou na přelomu období. Odečet musí být zadám v rozmezí dvou pracovních dnů pře a po fakturačním období.
Odečet k mimořádné fakturaci – tento typ odečtu slouží pro zadání změně dodavatele v odběrném místě a jeho výsledkem je vystavení mimořádné faktury při ukončení dávek mimo řádné období.
Reklamační – zasláním reklamačního odečtu bude založen požadavek na reklamaci odečtu v odběrném místě. Po posouzení provozovatelem distribuční soustavy bude zákazník vyrozuměn o výsledku, na základě kterého budou následovat opravné kroky, nebo zamítnutí s uvedením důvodu.

Plyn
Kontrolní – tento typ odečtu slouží při změně ceny produktu, na přelomu roku, případně při změně na odběrném místě nebo při standardní změně dodavtaele v odběrném místě (přepis OM).
Fakturační – zadává se většinou ke konci měsíce. Na základě tohoto typu odečtu je vždy vystavena faktura, za kterou přeúčtováváme pouze náklad provozovatele distribuční soustavy  43,60,- Kč s DPH.
Reklamační – zasláním reklamačního odečtu bude založen požadavek na reklamaci odečtu v odběrném místě. Po posouzení provozovatelem distribuční soustavy bude zákazník vyrozuměn o výsledku, na základě kterého budou následovat opravné kroky, nebo zamítnutí s uvedením důvodu.

Faktury, připomínky a potvrzení

Jelikož víme, jak každý zbytečně potištěný papír zatěžuje naši planetu, faktury vám rádi budeme zasílat v elektronické podobě na váš e-mail. Toto nastavení s Vámi budeme řešit již při podpisu smlouvy samotné. Nejen, že tak společně pomůžeme ušetřit pár stromů, ale také budete mít doklady a vyúčtování vždy při ruce na jednom místě. Nevyhovuje vám tento způsob a chcete raději fyzický doklad? Stačí na naší infolince požádat o tištěnou fakturaci nebo navštívit pobočku KV plynu.

Obavu nemusíte mít,  ani z případného nedoplatku po splatnosti. Náš systém Vám zašle SMS zprávou s informací, že něco není v pořádku a že nám Vaše platba zatím nedorazila, případně Vás obešleme v následujícím kroku emailem, kde Vás na tuto situaci upozorníme, aby jste celou věc mohli včas vyřešit.

Potřebujete-li doklad o výši nákladů na bydlení pro ČSSZ nebo další úřady, zašlete nám svůj požadavek, ve kterém uvedete své jméno, adresu odběrného místa a EIC či EAN kód, na e-mailovou adresu info@kvplyn.cz a my vám potvrzení rádi vystavíme. A nezapomeňte uvést požadované období, na které chcete doklad vystavit.

Stále jste nenašli to, co jste hledali?

Stále jste nenašli to, co jste hledali?

Zanechte své telefonní číslo a my se s vámi brzy spojíme


    Zadejte své jméno a příjmení.

    Zadejte telefon, na který Vás můžeme kontaktovat.

    Zvolte datum a přibližnou hodinu, kdy Vás můžeme kontaktovat.

    support_agent

    Zákaznická linka

    Provozní doba:
    Po-Čt 8:00-17:00, Pá 8:00-15:00

    Mobilní linka: 606939959
    Bezplatná linka: 840 111 284

    E-mail: info@kvplyn.cz

    important_devices

    Online péče

    Většinu vašich dotazů vyřešíte na stránce péče a podpory, kde máte nejčastější dotazy rozdělené podle témat. Péče a podpora

    chat

    Live Chat

    Promluvte si s členem našeho týmu zákaznické podpory pomocí funkce živého online chatu. Vyřešte Váš problém jednoduše a efektivně

    Live Chat

    textsms

    Whatsapp Podpora

    Kontaktovat nás můžete také přes WhatsApp. Děláme vše pro to, abychom vám mohli poskytovat co nejlepší a nejpohodlnější servis.

    Whatsapp podpora