Všichni naši zaměstnanci i firemní aplikace, které pro Vás již 10 let vyvíjíme, jsou tu proto, aby vyhověli všem Vašim požadavkům. Není to vždy jednoduché a uvědomujeme si odpovědnost, kterou jste do nás vložili podpisem smlouvy na dodávky zemního plynu a elektřiny. Jednáme za Vás na základě plné moci všemi směry s jasným cílem, dle platných zákonů a řádů provozovatelů distribučních soustav, administrativně zajistit a reálně dodat zemní plyn a elektřinu do Vašich odběrných míst. Je naší snahou, pro Vás v rámci bezpečnostního standardu dodávky splnit nařízení a vyhlášky, které Vás mají ochránit ve stavu nouze a zvýšit bezpečí a jistotu dodávek energií.
Samotnou výzvou je pro nás správná volba nákupní strategie na trhu komodit, která je odrazem dlouhodobě bezpečných ceníků s unikátní nabídkou řešení servisních služeb a benefitů, které jsou na trhu bezkonkurenční.
Přestože se vždy snažíme vše dělat na jedničku s hvězdičkou, ani my nejsme neomylní. Pokud tedy s čímkoliv nejste 100% spokojeni, rádi Vaši reklamaci ochotně vyřešíme po zaslání na e-mail reklamace@kvplyn.cz nebo osobně při návštěvě naší kanceláře.
Budeme však rádi, pokud této nabídky nebudete nuceni využít.
Jsme si vědomi, že toto téma je velmi citlivé a proto Vás zde navedeme, jak postupovat pro případ, kdy dojde k úmrtí odběratele [zákazníka] energií na základě naší smlouvy, která byla uzavřena za života zesnulým manželským partnerem nebo jen jedním ze spoluvlastníků nemovitosti.
Případný odběr elektřiny [§ 51 odst. (1) písm. a) a § 51 odst. (2) zákona č. 458/2000 Sb., o podmínkách podnikání a o výkonu státní správy v energetických odvětvích a o změně některých zákonů (energetický zákon)] a plynu [§ 74 odst. (1) písm. a), § 74 odst. (2) a § 74 odst. (6) zákona č. 458/2000 Sb., o podmínkách podnikání a o výkonu státní správy v energetických odvětvích a o změně některých zákonů (energetický zákon)] přesahující dobu 10 dnů od smrti odběratele (zákazníka) je ex lege považován za neoprávněný odběr, který je energetickým zákonem zakázán.
Věříme, že jsme schopni společně vyřešit veškeré vzniklé spory, které mohou vzniknout mezi námi, jako dodavatelem a Vámi v pozici zákazníka (spotřebitele). Nicméně je důležité, aby jste znali svá práva a možnosti. Na stránkách Energetického regulačního úřadu naleznete veškeré informace.
Zálohy jsou částky, vypočtené jako předpokládaná výše platby za elektřinu/plyn, připadající na zvolenou část zúčtovací období (nejčastěji měsíční zálohy). Zálohy hradí zákazník průběžně po celé zúčtovací období, tj. do obdržení faktury.
Faktura je zasílána zákazníkům s ročním odečtem elektřiny/plynu jednou ročně. Ve faktuře jsou zahrnuty všechny zálohy zaplacené během zúčtovacího období.
Součástí faktury je předpis záloh na další zúčtovací období.
Zanechte své telefonní číslo a my se s vámi brzy spojíme
Provozní doba:
Po-Čt 8:00-17:00, Pá 8:00-15:00
Mobilní linka: 606939959
Bezplatná linka: 840 111 284
E-mail: info@kvplyn.cz
Většinu vašich dotazů vyřešíte na stránce péče a podpory, kde máte nejčastější dotazy rozdělené podle témat. Péče a podpora
Promluvte si s členem našeho týmu zákaznické podpory pomocí funkce živého online chatu. Vyřešte Váš problém jednoduše a efektivně
Kontaktovat nás můžete také přes WhatsApp. Děláme vše pro to, abychom vám mohli poskytovat co nejlepší a nejpohodlnější servis.