Upomínky a dluhy

Přišla Vám SMS zpráva s upomínkou?

Zaslali jsem Vám zprávu na Váš mobilní telefon, protože jsme zjistili aktivní nedoplatek na sjednané zálohové platbě, nebo nedoplatek z vyúčtování po splatnosti. Zatím se nic neděje a berte tuto zprávu, jako ideální příležitost zkontrolovat realizaci Vašich úhrad zálohových plateb a plateb za vyúčtování našich služeb.

Jakmile na své straně provedete kontrolu odchozích plateb z Vašich účtů, případně prohlédnete ústřižky složenek a nenajdete problém, můžeme vše společně probrat na zákaznických linkách 840111284, nebo 60639959 případně nás navštivte na některé zákaznické kanceláři naší společnosti. Vše se jistě vysvětlí.

Přišel Vám dopis s 1. upomínkou?

Zaslali jsem Vám 1. písemnou upomínku. Patrně Vám naše SMS upozornění nedorazilo a proto Vám zasíláme oficiální upomínku č.1. Vzhledem ke skutečnosti, že stále evidujeme aktivní nedoplatek na sjednané zálohové platbě, nebo nedoplatek z vyúčtování po splatnosti, je třeba opravdu z Vaší strany zkontrolovat realizaci Vašich úhrad zálohových plateb a plateb za vyúčtování našich služeb. Pokud máte k dispozici potvrzení o úhradě, pomůže nám to Vaše ztracené platby nalézt a celá situace bude vysvětlena.

Neprodleně nás kontaktujte na zákaznických linkách 840111284, nebo 60639959 případně nás navštivte na některé zákaznické kanceláři naší společnosti. Je nutné situaci vyřešit do 7 dnů.

Přišel Vám dopis s II. předžalobní upomínkou?

Tentokrát jsem Vám zaslali 2. a poslední písemnou upomínku. Tato druhá oficiální upomínka je také poslední výzvou, kterou směrem k Vám zašleme.

Pokud i nadále evidujeme nevysvětlený nedoplatek na sjednané zálohové platbě, nebo nedoplatek z vyúčtování po splatnosti, a nemáme od Vás žádnou reakci, jsme nuceni po uplynutí následujících 7 dnů jednostranně ukončit dodávku elektřiny/zemního plynu (v případě neuhrazené zálohové platby) a to z důvodu porušení smluvních podmínek. Jakmile bude dodávka přerušena (sejmutím měřidla ze strany příslušného provozovatele distribuční soustavy), naše spolupráce tím končí a Vám bude vystaveno mimořádné vyúčtování odběru, kde budou zahrnuté veškeré zálohové platby, které jsme od Vás doposud obdrželi.

V případě nedoplatku z vyúčtování již ukončené dodávky, jsme vyčerpali všechny možnosti vlastního řešení a předáváme vzniklou pohledávku k vymáhání. Moc nás to mrzí, ale pokud s námi nekomunikujete, nejsme schopni vyřešit tuto situaci jinou formou.

Stále jste nenašli to, co jste hledali?

Stále jste nenašli to, co jste hledali?

Zanechte své telefonní číslo a my se s vámi brzy spojíme


    Zadejte své jméno a příjmení.

    Zadejte telefon, na který Vás můžeme kontaktovat.

    Zvolte datum a přibližnou hodinu, kdy Vás můžeme kontaktovat.

    support_agent

    Zákaznická linka

    Provozní doba:
    Po-Čt 8:00-17:00, Pá 8:00-15:00

    Mobilní linka: 606939959
    Bezplatná linka: 840 111 284

    E-mail: info@kvplyn.cz

    important_devices

    Online péče

    Většinu vašich dotazů vyřešíte na stránce péče a podpory, kde máte nejčastější dotazy rozdělené podle témat. Péče a podpora

    chat

    Live Chat

    Promluvte si s členem našeho týmu zákaznické podpory pomocí funkce živého online chatu. Vyřešte Váš problém jednoduše a efektivně

    Live Chat

    textsms

    Whatsapp Podpora

    Kontaktovat nás můžete také přes WhatsApp. Děláme vše pro to, abychom vám mohli poskytovat co nejlepší a nejpohodlnější servis.

    Whatsapp podpora

    $('.livechat').on('click', function() { jivo_api.open ({start: 'chat'});});