Zaslali jsem Vám zprávu na Váš mobilní telefon, protože jsme zjistili aktivní nedoplatek na sjednané zálohové platbě, nebo nedoplatek z vyúčtování po splatnosti. Zatím se nic neděje a berte tuto zprávu, jako ideální příležitost zkontrolovat realizaci Vašich úhrad zálohových plateb a plateb za vyúčtování našich služeb.
Jakmile na své straně provedete kontrolu odchozích plateb z Vašich účtů, případně prohlédnete ústřižky složenek a nenajdete problém, můžeme vše společně probrat na zákaznických linkách 840111284, nebo 60639959 případně nás navštivte na některé zákaznické kanceláři naší společnosti. Vše se jistě vysvětlí.
Zaslali jsem Vám 1. písemnou upomínku. Patrně Vám naše SMS upozornění nedorazilo a proto Vám zasíláme oficiální upomínku č.1. Vzhledem ke skutečnosti, že stále evidujeme aktivní nedoplatek na sjednané zálohové platbě, nebo nedoplatek z vyúčtování po splatnosti, je třeba opravdu z Vaší strany zkontrolovat realizaci Vašich úhrad zálohových plateb a plateb za vyúčtování našich služeb. Pokud máte k dispozici potvrzení o úhradě, pomůže nám to Vaše ztracené platby nalézt a celá situace bude vysvětlena.
Neprodleně nás kontaktujte na zákaznických linkách 840111284, nebo 60639959 případně nás navštivte na některé zákaznické kanceláři naší společnosti. Je nutné situaci vyřešit do 7 dnů.
Tentokrát jsem Vám zaslali 2. a poslední písemnou upomínku. Tato druhá oficiální upomínka je také poslední výzvou, kterou směrem k Vám zašleme.
Pokud i nadále evidujeme nevysvětlený nedoplatek na sjednané zálohové platbě, nebo nedoplatek z vyúčtování po splatnosti, a nemáme od Vás žádnou reakci, jsme nuceni po uplynutí následujících 7 dnů jednostranně ukončit dodávku elektřiny/zemního plynu (v případě neuhrazené zálohové platby) a to z důvodu porušení smluvních podmínek. Jakmile bude dodávka přerušena (sejmutím měřidla ze strany příslušného provozovatele distribuční soustavy), naše spolupráce tím končí a Vám bude vystaveno mimořádné vyúčtování odběru, kde budou zahrnuté veškeré zálohové platby, které jsme od Vás doposud obdrželi.
V případě nedoplatku z vyúčtování již ukončené dodávky, jsme vyčerpali všechny možnosti vlastního řešení a předáváme vzniklou pohledávku k vymáhání. Moc nás to mrzí, ale pokud s námi nekomunikujete, nejsme schopni vyřešit tuto situaci jinou formou.
Zanechte své telefonní číslo a my se s vámi brzy spojíme
Provozní doba:
Po-Čt 8:00-17:00, Pá 8:00-15:00
Mobilní linka: 606939959
Bezplatná linka: 840 111 284
E-mail: info@kvplyn.cz
Většinu vašich dotazů vyřešíte na stránce péče a podpory, kde máte nejčastější dotazy rozdělené podle témat. Péče a podpora
Promluvte si s členem našeho týmu zákaznické podpory pomocí funkce živého online chatu. Vyřešte Váš problém jednoduše a efektivně
Kontaktovat nás můžete také přes WhatsApp. Děláme vše pro to, abychom vám mohli poskytovat co nejlepší a nejpohodlnější servis.